Selasa, 11 Juli 2017

SUAMIKU..


Bangun lebih pagi, daripada aku
Masak makanan lebih enak , daripada aku
Tahu apa yang harus dilakukan ketikaku sakit,  daripada aku
Lebih tepat waktu , daripada aku
Betah melek di mobil untuk perjalanan jauh, daripada aku
Rajin makan makanan sehat , daripada aku
Rajin olah raga, daripada aku
Rajin memeliharan tanaman , daripada aku
Berpakaian lebih keren, daripada aku

Menggandengku kemanapun kami pergi
Mengajariku cara mengambil gambar yang baik dengan kamera
Mengajariku mengisi persembahan untuk gereja dengan nilai yang pantas

Sanggup selesaikan semua pekerjaan rumah tanpa harus panggil tukang
Masak bubur dan sop tahu telur puyuh non pedas ketika kami sakit
Menjaga anak-anak ketika aku tidak di rumah
Menomorsatukan berobat ketika kami sakit

#Itu saja dulu












Tidak ada komentar:

Posting Komentar